Fint Fint<3

hej hej igen ;) Idag var det fint väder? Kanske inte varmt men det iallafall Soliiigt<33 Älskar solen :) Men jag sitter här och chattar som vanligt :) Med Klara och Fredrik faktiskit ;)<33 Men Jag vet inte vem som brukar läsa min blogg så ni kan väl vara snälla och komentera nu vilka ni är med förnamn och efternamn :D Då blir jag super glad :D Och ju gladare jag är ju mer gladare blogg inlägg blir det :D Kanske lite fler till och med :) Haha Fredrik vill att jag ska börja spela WoW=world of warcraft ! Haha men jag vill inte det :P Det blir nog ett långt inlägg den här gången :) Jag ska nog äta lite frukost med snart ! Mums xD Haha Jag sitter och lyssnar på Lady Gaga-Just dance _:D Otrolig bra låt ! :D:D<33 I början av den låten jag lyssnar på nu säger hon så här: Hello sweden! My name is..Lady gaga ! Sen någt mer men hör inte vad hon säger ?XD Hahaha <3 Men nu så har Amanda (emmas syster) Konfirmation :D <3 I kyrkan är emma och hennes familj nu och bea :P Men bea ska ge blommor :D <3 Det är ju snällt :D Jag var ju i liseberg i fredags och jag köpte en stor polkagris till bea och den var hjärtanformad :D <33 Hon giillade den nog :D Just ju ju just dance <3 Haha det var slutet på låten xD Haha xD Jag tycker att jag skriver mycket haha i mina blogg inlägg? Men jag är ju glaad hahahahahahahahah :D:D Men jag blir gladare om ni gör som jag sa att skriva vem ni är med förnamn och efternamn :DHihi nu får jag Angelica att rösta på mej och det är ju bara bra :D <33 Jag leder eller jag har fått mest rööster och då säger jag tack till: Bea,Caroline,Elle,Medde,Klara,Angelica :D<33333333333333 Ni är bäst gull ungar<33 Ojojoj vad jag har bloggat mycket idag?:O Det var nog det mesta jag någon sin har skrivit :D <33 hihi ^^ (L) Efter detta inlägg ska jag nog vila lite och ta lite frukost ! :D Har sånn lust att bara SMS:a men jag vet inte vem :??Lustigt men nu ska jag nog gå in på bilddagboken och kolla om någon har laddat upp en bild :D Puusssssssss<333

MEII<33

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0