Sträckt mig :'(

Hej :) Idag ska jag till Kalmar och shoppa med Emma bea och Amanda :D <33 Har typ 300kr med mig :D Men iallafall igår så SKULLE jag ha fotbollsträning men jag var bara med en halv timme för jag sträckte mig på samma ställe IGEN !! :@ :'( Det är inte roligt så Pata fick skjutsa hem mig då :( Fy fan vad det gjorde ont asså !! Jaja men idag ska vi ju till Kalmar med så hoppas det inte gör lika ont som nu i Kalmar! Och nu kan jag inte vara med på gympan i skolan :/ Men nu tror jag att det är dags att klä på sig med för emma ringer kl kvart i 10 och då kommer dom hem till oss så vi kan ta sällskap till stationen :D Jag hoppas alla får en bra dag idag :D♥ Pusss<3

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0