Dagens ... xD

heej idag har inte hänt så mkt tror jag ? haha ! men jag har inget att skriva om så här kommer dagens...:



Dagens humör: Glad och ledsen! /: :)
Dagens mående:  måste spy!
Dagens borde: Lyssna på tokio hotel ? :P <3333
Dagens frisyr: cool tuppkam xD
Dagens klädsel: Jeans och tröja :P
Dagens accesoarer: tre armband (som jag gjort själv av tråd)
Dagens smink: Svart kajal,svart ögonskugga <3 ;P
Dagens bästa: Cornelia <3 ILY!
Dagens sämsta: Alla killar i klassen!!!
Dagens köp: inget xD
Dagens sysselsättning: Tv:n och datan tror jag :P
Dagens låt: Lady Gaga-Just dance
Dagens planer: Vara vid datan och se vem som åker ut på let´s dance xD
Dagens materiella vill ha: Vill soova xD
Dagens längtan: Tills jag får se Tokio Hotel <33333
Dagens fundering: Om jag skulle kunna åka till månen någon gång?
Dagens beroende: Mobilen
Dagens middag: Pizza :D
Dagens älskling: Cornelia<33
Dagens saknad: Tokio Hotel <3333333333333333333
Dagens dryck: Juice,Mjölk!

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0