Cornelia idag:D

Heej :D Igår var det helt fel person som vann! Lajla skulle ju ha vunnit inte Magnus (världens starkaste man).Han kunde ju inte äns dansa,han visade ju bara att han var stark! :/ Idag ska jag vara med Cornelia:D<33 Vi ska ha det roligt idag ;) Nu sitter jag iallafall här och lyssnar på Tokio hotel-Geh det är skiiit bra :D<33333 Men nu ska jag lyssna vidare och logga in på bilddagboken tror jag men det är nog inte så många som lägger upp bilder nu xD Ingen inne på msn heller så sitter här och har ganska tråkigt :/ Det var roligt igår när jag och Maya chattade:D<333 Maya är alltid min hoootttiee  <33333333333333333333 puuusssssssssss♥

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0