Vill också fiska!!!

Heej :) Sitter och chattar med Frida nu :)<3  Men iaf jag vill också fiska som den lilla skit ungen emma gör!! XD Hahaha Jag har typ inte fiskat på...? 100 år XD Pappa jag och bea får väl dra ut ngn dag och fiska ! Ska tvinga pappa till det XD Men  idag ska man inte göra ett skit förstår ni men emma skulle ringa idag så hon ringer nog när hon har fiskat klart :) <3 Jag tror hon skulle säga om Amanda kunde åka med till liljsjödal :D Hoppas det för har längtat efter det jääätte länge nu och så..Faan vad det regnar nu då? Det var skit varmt förut på morgonen :) Nästa helg blir det Rödsle cup :D faaan vad det ska bli kul ;D det är ju roligt och få spela och hoppas vi vinner med :D Men vi får kämpa så hårt det går :) NU JÄVLAR SPÖ REGNAR DET!!! :O Detta gillar vi inte ! -.- Stackars Emma nu då som fiskar i detta väder ? De är ngn film nu på tv:n men det är säkert ingen bra ska titta vilken det är......"Monster" eller vad den heter :P  Men nu ska jag draa :P Puusssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr :D<33333333333


  SO CUTTEE <333333


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0