Två av th:s låtar :D

heej:D Lyssnar på 2 nya låtar av tokio hotel :D Dom är skiiiiiiiiiiiit braaaa :D Men det jag lyssnar på är engelska men det är bra ändå :D<333333 Här är länken för jag tkr alllla ska lyssna : http://www.youtube.com/watch?v=xzxt1-4qRYI Det är mkt bra låtar så lyyyyyssssssssnaaa :D<333 emma och jag och amanda och bea ska till liljsjödal på söndag till måndag eller tisdag? vet inte än men vi har ju inte bestämt än :) Ska bli skit kul tjejer :) Vi ska göra en massa roliga saker :D Men jag skulle lägga upp ett par till bilder nu så jag gör väl det då -.- :P Pussssss<33333


  HIHI söt Iris :D<3

 Ser ut som Iris posar ? :P<3

 Haha farfar visste inte att vi tog kortXD

 Faster Bea och Iris igen :D

 Jahap sista bilden då :D


Var det inte gulliga bilder? xD
Puuss på familjen :D<333333

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer bli bäst i Lillsjödal! :D

Tror vi stannar till tisdag, men ringer er imorgon så säger jag om det blir mån eller tis :D

2009-06-19 @ 09:09:58
URL: http://frovibarn.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0