tragiska nyheter från liljsjödal!

Hej!  Jag kom hem från liljsjödal förut :) Men det hände en OLYCKA :/ Vi hade varit och badat vid en sjö och på vägen hem så skulle vi skjutsa varandra för vi hade ju bara två cyklar på 4 tjejer ! Iaf så Amanda skjutsade mej och sen i en nerförs backen (stavningsfel) så slirade och ramlade av cyklen såklart och skrapar upp mkt..Amanda fick sår på armbågarna och det var mkt blod och sen ett litet håt i knäet..:/ Och jag fick många skador, jag fick rivsår på lillfingret och så fick jag mkt blod lite över handleden och sen på armen blev det heeelt uppskrapat och på knäet så fick jag också sår. Och sen på sidan av magen var det också mkt blod... Men senare då fick amanda och jag åka till sjukhuset och plåsta en massa men amanda som fick ett djupt sår i knäet fick ta bedövningsspruta och sedan sy.. :/ Men nu mår vi bra och ser dumma ut eftersom vi har så många plåster på  ..och det gör mkt ont ibland så kan inte göra så mkt ;P men ja det var allt :) Puuuusssss<3



 Amanda <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför bara Amanda <3? :p

2009-06-30 @ 16:36:06
URL: http://frovibarn.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0