Ölandsdjurpark<3

Heej :) Idag var jag på Ölands Djurpark :D Det var roligt men tappade bort medelin hanna och linnea en gång XD För jag åkte en sak och dom bara gick iväg ? :s :P xd Sen så hittade jag LILLA Medelin sitta och äta en sockervadd ? XD men iaf nu sitter jag här med emma och vi ska titta på mean girls sen :D<3 Vill ut och kicka eller (skjuta på emma XD) HAHA XD Men det vill inte emma (tror jag?) Men jag ska ut och skjuta på emma punkt slut...Är det varmt ute ? :s Vettifan xD Men nu ska vi ut och emma ska stå i mål och jag drar på en bomb XD <333 puuuusssssss<33333333





                          BAHAHAHA XD :P Look at Bea xD FUL FACE :P 
                          MEDAN EMMA ÄR SNYGG FACE ! ;P xD<3333333

Kommentarer
Postat av: klara

hehe :) vad gör dudå?

2009-06-15 @ 22:12:54
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Vilken fin bild Linnéa ;)

2009-06-16 @ 14:08:53
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0