It´s me it´s me:D

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenaaaaaaa XD Ikväll blirre fotbollsträning :D Det ska bli roligtt xD I LOVE FOTBOLL!<33333333333333333333333333 Fan det är den bästa sporten i hela väääärllllldddeeennn<333333 Hahahaha Kanske ska skriva ett låångt inlägg idag? Japp jag gör det ;) Idag i skolan var det tråkigt men ändå roligt? SKOJJA!! Hatar skolan ;PPPPPPPPP Men fick träffa kompisarna i alla fall (: Det var ju roligt :D Det var skiiiiit äcklig mat i skolan idag !!! KYCKLING GRYTA!! UUuuuuschhhhh  XDDDD Men vii ska i alla fall äta något gott här hemma då :D Mackaroner och falukorv blirre <333  läängtaaar till sommaren 2009 för asså jag ska träffa Jenny då för ska till robert i stockholm och jag fick åka till Uppsala då med för där bor ju Jenny :D Vi ska äga hela "Muppsala" xD Hahahahaha XD Ta kort och shoppa lite och sen dricka energi dryck :D Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttttttttttttttttttttttttttttttttt <3333333333333333333333 Älskaaar deiiiiii Jenny Ahlström :D<333 Hihihihihi<3 Hon heter så i efternamn :) Fan förut så hörde jag sissi (min katt) uppe på övervåningen springa som en galning! Upp och ner från sängarna och hon hoppade också och mjauuade XD det lät så här: MUUUUU haha skojaa det lät så här : Mjauu<3333 Så sune (min andra katt) gick upp och kollade vad som small så mycket för han visste ju inte vad det var XD Så han gick upp och kom springande ner för han blev skrämd av sissi XD HAHAHAHAHAHAH XD ;P Om en vecka precis så ska jag tillll ..trummvirvel.....
ÖLANDSDJURPARRKKKKKK<333333333333333333333333333 YÄÄÄY<333 Ska åka massor av karuseller :D Ska gåå med Medelin men hon vågar inte åka bergochdalbarnan såå :/ Men ska tvinga henne upp i alla fall XD Men jag ska se på tv:n nu och sedan äta lite med! Innan jag ska titta på tv:n så måste jag hinna kolla på bilddagboken litte också för folk skriver så mycket till mej :D Puuussssssssss<3333333


   SPEEDWAY<333

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0