Gooodnatt :D<3

Hej! Jag ska gå och "sussa" sen :) ( sussa=sova ) Är inte riktigt trött än men jaa :) Så detta blir mitt sista inlägg idag (: Sen bloggar jag loss imorgon dåå :D men jag är lite trött kan jag erkänna (a' Imon blir det att gå/cykla till farmor och vara där lite :) Sen blir det att packa till Rödsle cup efter man varit hos farmor :D ja sen blir det lite att spela kort med syyrran :D Jag får hoppas att hon vill det :) Men Det vill hon säkert (: juuste ska hinna läsa beas blogg innan jag ska sova och så ska jag titta in på stardoll med (: Emma gick nyss från datorn och skulle sova :) Men nu lät bea mkt sömning så blir att sova nu :) Bloggar mkt mer imon :D Puuuuussssss<33333333333



                  Puusss på Klara :D<333

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0