..........

Hej! Idag har jag varit och ätit pizza med bea och emma :) Sen var vi hos farmor lite :P Och sedan åkte vi till kyrkogården och kollade lite på gravar ! :) Sen åkte vi hem och spelade kort + packade lite också :P Bea är klar med att packa och jag har lagt ner 3 saker xD hahahah xP Och nu så sitter jag här och ska kolla på bloggar m.m  Klockan 7 ska jag på fotbolls träning :D Och det blir på onsdag också tror jag :) Men det säger dom säkert ikväll då på träningen :) Justee idag är det 4 dagar kvar till Rödsle Cup  :D<33333333 Fan vad roligt :D Asså vi åker till Rödsle på fredag och kör en match då med xD Haha sen är det typ 2-3 matcher på lördagen tror jag ! Och typ 1-2-3 matcher på söndagen men det vet jag inte ;) Okej nu ska jag kolla på 3 bloggar :D Puuussssss<33333333333



                         HAHA stylat hår efter ha duchat XD <33333
                          Men en failed bild på mej då xD

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0