Godmorgon !!

Jaha imon så drar man till Saxnäs på Öland :) Det ska bli så jävla roligt :D Ska ta en massa bilder sen ska vi bada och cykla någonting som är skit roligt :D Spela golf och jag måste jogga där med och jag vet PRECIS var :D Asså det är så underbart fint så det är inte sant. Det är som en liten stig och sen kommer man till havet och då brukar Ölandsbron att lysa .. Och vattnet glänser..<3 Så ska springa där vattnet börjar :D Men det blir ju att springa på kvällen för att annars så är det inget speciellt :)) Och det är ganska lyxigt där för asså mankan ju gå och duscha när man vill gratis asså :) Så jag ska ju duscha efter att har sprungit sa pappa till mej :D Sen så drar vi till sthlm på tisdag :D Det blir ju också skit roligt men det där med sthlm kan jag höra av mej när vi kommer dit ;) Nu är det ju Öland som gäller :D Så äre men nu ska jag dra :) Puuss<3 Glöm inte att läsa min nya blogg :D En foto blogg asså www.Wordsofaman.blogg.se Läs läs läs :D<3

 <333

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Öland!!!!!!!:D<3

2009-07-14 @ 13:54:30
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0