Farbror är här!

Tjuuuuu! :P Jaha nu är Min farbror här ;) Han sitter och pratar lite med mammiis och pappiis ;)<3 Jag är lite trött nu men man får väl hitta på ngt så jag inte blir trött :P Hahahaha ! Eller har jag rätt? :)) Det var ngt som lät på toan och ea är och tittar vad det var :s :p SKa fråga vad det var när hon kommer :P Det var nog inget faaaaaaarligt ;P xD Jaha nu sa bea att hon vet inte vad det var men det var nogden där pump saken XD HahahhahaahhahahahxD just nu tittar jag litepå speedway-GP ;) Fast det är lite tråååk just nu -.- Alla kanske inte vet vem detta är men iaf: Antonio Lindbäck körde ju speedway sen slutade han :S Och helt plötsligt börjar han köra speedway IGEN ? :SXD Haha :P:S  Men han är väl bra :) Men han kör nu men det går inte bra för han :/ Sist I think -.- NÄÄJJJ VÄNTA!!! Han kom 1:a PLATS :O?<33 Jag trodde han var den som låg sist ;P :D Yäääy <33 Men nu sitter bea och skriver packlista till öland ;D <3 Dit drar vi i veckan :))) Det blir ruuuuligt ;D :)) Men ooojj vad jag skrev mkt nu ? :o Men det är väl bra för man får ju läsa mer ;) <3 Men nu ska jag inte skriva mer ;)
                                 Puuuuusssss<3


Aaaaaaauuuuuuuwwwwww<333 Soooo cute (OFC) <333

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0