En kall natt :s :p

Emma och jag är redan uppe ? :o Men vi har inte sovit det skönaste ;) Vi sov i ett tält i vår trädgård xD men vi ska ju ha det till Öland :) Men detta blir som en historia: Det började så att Bea Emma och jag sov i tältet och kallt varre ;) Sen kl 4 ungefär så säger emma så här till mej att klockan är säkert typ halv åtta men den var ju typ 4 ;P Och så hörde emma att tåget kom så hon sa att nu åker säkert din mamma :P För mamma jobbar ju i  kalmar och då så åker hon tåget på morgonen. Och emma och jag skulle gå ut och se om pappa hade åkt för vi trodde ju så klart det :p xD men så hade han inte åkt ! :O Och då gick vi och kollade om han hade hämtat posten och det gör han typ klockan tjugo över 5 ;p Och så ser vi att han INTE har hämtat posten så vi fick typ damp eller iaf jag (a' Sen satte vi oss på altanen och jag kollade in för att se hur mycket klockan var. Sen satte vi på infra varmarna. Och sen kom mamma och pappa ner och då släppte dom in oss :) Och vi gick direkt till sängen XD Haha :P Och nu så är emma och jag uppe :))) Idag så ska jag inte göra så mycket =) Men nu ska jag bara gå in på typ 3 bloggar ... Puuuusss<33



 FUUUUUUUUUUUL SOM FAN :O:O!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0