Chattar för fullt :)

Hej! Jag har varit i oskarshamn idag :) Det var kul:) Klara skickade ett par bilder på msn från idag :) jätte fina bilder :) Men nu ska jenny fixa en header till mej :) Den blir säääkert jätte fin :D <333 Det blir alltid bra :) <3 Men faan nu hör jag åskan med -.- Inte roligt ;/ Dej gillar vi inte!?  Nu höörde jag åskan igen :( Drar till sthlm den 21/6 ;D Någon som hänger med? :D<33 Ska träffa jenny då :)<3 Vi ska ääääga sthlm :) Hoppas nu då att hon får åka dit för sin pappa ! ;) Hon frågade men han sa vi får se :) Och så ska hon säga att pappa och jag kommer att möta henne vid stationen :) Och hon får ju två kaniner imon :) Jag fick säga ett par namn som dom kunde heta :) Hon gillade dom namnen :) Det är jag nööjjd med ! <3 Men nu skrev jag mycket va? Det tyckte jag var bra gjort :) För jag skriver ju inte så ofta eller vad tkr ni ? :P Men nu har jag bloggat klart :) Ska fråga bea om jag kan sova i hennes rum inatt och då kan jag ha datan där med och chatta med Jenny hela natten ;) Men nu ska jag gå :) Puusssssssssssssssssaaaaaaaaaar<3333333333



                         Gaaaaaaaaalen i picnik XD<33333

Kommentarer
Postat av: Emma

Du menar 21/7 va+ den 21/6 har redan varit!

2009-07-04 @ 19:05:00
URL: http://frovibarn.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0