Bloggar mer imon :)<3

Sorry att jag inte har bloggat mycket idag men har inte hunnit :/♥/ Men kommer blogga mycket mer imon det lovar jag :D Jag kan skriva lite nu då eftersom jag inte skrivit mycket idag ;D Idag har jag varit och övat i kyrkan tills på Torsdag :)) Sen åkte vi till kalmar en liten stund ;) Och sen har vi ätit mat :) Kött och pommes blev det :) Gutt :P <3 Sen har vi inte gjort så mycket .:)Jag var ute och lekte med min katt sune :D<3333 Så söt är han :* <3 Han gillade verkligen att jaga äpplen xD ;) Jag kastade äpplen från marken och han sprang efter ;D <33 Det var sååå gulligt !<3 Imon ska jag äta jordgubbskräm till frukost :D Det är så gott :) Det fick vi mycket på dagis :))) <333 Har spelat lite "YATZY" med pappa och bea .. Sen körde bara pappa och jag ;D När bara vi körde så vann jag :D Pappa fick 109 och jag 140 XD <333 Ojämt men vadårå ? jag vann iallafall ;D Men nu har jag skrivit ganska mycket så ska kolla in bdb :D Puuuussssss<3333

P.S jag sa ju att Sune var söööt så kommer en bild på han nu :D <33333333333333333333




Okej nu fick ni se 2 söööta bilder :) <3
Ser ni hur st katten är egentligen? <3


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0