SKOOOOLAN! :( :( :( :( :( :( :(

Idag var det skola:( .
Så JÄVLA tråkigt!!!!
Men imon kanske
det blir Medelin :)
Om jag får :P
Kollar på let´s
dance :) Det
började ikväll ju :)
Men det är konstigt
för let´s dance är
i början av året och
Idol är i slutet av året  :P
Men av Jurryn i let´s dance
(stavning) gillar jag mest
Tony :P Men han är
ju så himmla rolig :P
Men om jag är med
Medelin imon så ska
hon visa sin mobil
jag har inte sett den
hon har sagt att den
är lila:P och snygg sa
hon till mig :PMen Magnus
som dansar i let´s dance
är VÄRLDENS STARKASTE
MAN!! Är liiiteee rädd för honom:P
Men har är ju jätte
stark han kan ju fan döda
mig om han vill :P
Men det tror jag att han INTE
göör :P Men ska inte skriva mer nu
puuussssheeeejjjj <3

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0