tokio hotel <3<3

Running through the monsoon Beyond the world
To the end of time Where the rain won't hurt
Fighting the storm Into the blue
And when I lose myself I'll think of you
Together we'll be running somewhere new Through the monsoon
                                   Just me and you.........


 
Idag var det skola men vi hade Gunilla som vi ska ha imon också..Idag blir det juniorerna med:)
Sitter och lyssnar på: I Never Let You Go - Jenny. Hon är bra.. Jag tror vi ska ha nationella provet snart :/
Det kommer ta für immer (Evighet).Men jag troor det kommer gå bra , vi får hoppas det :) Men jag ska gå
nu och prata om hur mycket jag ÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSSSSKKKKKKKKKAAAAAAAAARRRRRRRRR Tokio hotel :)<3<3<3<333333333333333333333 pussss


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0