Ny Design ;)

Jag har bytt Design nu för den förra var så tråkig :/ Idag ska jag handla med farmor .. :( det är tråååååkigt asså men imon blir det Emma :D Kul kul men hon har inte läst mitt förra inlägg : / Det är ju en fråga till henne :P Kan det inte logga in ngn på msn? :( Jag har ju tråkigt nu lust att chatta med ngn iaf !! Det loggar väl in ngn snart :) Jag är uppe redan så folk sover nog :P hahahahahhaha! Bea och jag kollade på en rolig film igår "hahahahah" Efter det var jag med Cornelia :) Det var MYCKET roligt asså! ;) Sen körde cornelia och hennes lillasyster Alice karate och Alice puttade Cornelia i tvättkorgen xD Men Cornelia puttade Alice så hon kom över deras soffa xD Och dom tryckte in varandra i väggen (OCH DÅ MENAR JAG TRYCKA) mohahahha ...Men det var jätte roligt :) Sen när jag kom hem blev det att sitta liiite vid datan och sen titta på tv :) Först var det halv åtta hos mig (man hör nästan själv när programet börjar :P) Sen var det sveriges värsta bilförare kl 20:00.Efter det så satte jag mig vid datan igen! Sen spelade bea och jag ett spel xD AS svåra frågor hahahaha :) Sen var det bara att sova :) Borsta tänderna innan då förstås men det fattar väl alla? Och borsta håret med :) Jaha Bea kommer väl upp om 3-4 timmar xD Ska chatta vidare med Maya nu pusssssss:)<3

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0