Inget att göra så gör detta...

1. Namn (För & Efter): Linnéa Bergeskans Hansson
2. Smeknamn: Linnéa
3. Ögon:  Blåa
4. Längd: ´147? kanske vene?
5. Hår:  Mörkbrun
6. Syskon:  en syster. och två bröder!<3
7. Tycker du om att sjunga i duschen: haha jaa! xD
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: ja,kan hända
9. Födelsedag: 23 augusti 1997
10. Stjärntecken: Jungfrun
11. Bor: Högsby
12. Kön: Kvinna
13. Höger eller vänsterhänt: Höger
14. Vad söker du i ett förhållande?: Kärlek
15. Har du någonsin varit otrogen?: Nej
16. Civilstånd: Singel
17. Har du en bil: Nope
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Snygg antagligen!?

Favorit frågor:
19. Film: Tokio Hotel filmen <3
20. Favoritlåt: Alla th låtar!
21. Band/Sångare: Tokio Hotel!<333333
22. TV:  jag vet inte,många tror jag?
23. Skådespelare: vet inte!
24. Skådespelerska: många antar jag?
25. Mat: Tacos :P
26. Favoritnummer: 2 <3
27. Tecknat: vet inte riktigt!?
28. Disneyfigur: haha Mimmi kanske :P
29. Färg: SVART !<333333333

Kärleksliv
30. Planerar du att skaffa barn?: När jag är äldre .
31. Vill du gifta dig ?: Japp
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? Vid 25-30
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: När jag hittar någon som jag älskar & är redo antar jag.
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: det beror på när jag Gifter mig!
35. Har du en Pojk/Flick-vän?: Neej!
36. Är du förälskad?: Jaapp
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: neeej !!!

Välj det du tycker bäst om
38. Musik/TV: Musik
39. Pojkar/Flickor: Pojkar
40. Rosa/Orange: Rosa
41. Festar/Sitta hemma: Festa
42. Sommar/Vinter: Sommar
43. Dag/Natt: Dag
44. Hänger/Tar det lugnt: Det är väl samma sak?
45. Tråkigt/Roligt: Roligt

Om dig som person
46. Konstiga ord: Fråga mina kompisar?
47. Vilken skola går du i?: Fröviskolan
48. Har du tagit droger?: Nope
49. Vad tänder du på?: Killar..?
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: -
51. Hur skum är du?: lite lagon skum. (a)
52. Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på?:  Familjen och mina vänner, ni vet vilka. <3
53. Vad tycker du om själsfränder?: Behövs antagligen
54. Är det rätt att flirta när man har Pojk/Flick-vän?: Nej
55. När grät du sist?: vet inte jag Räknar inte!
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer?: Mycket
57. Är du glad ?: Jaa:)
58. Varför?: Man är väl glad?
59. Vilken sak kan du inte leva utan?: Tokio hotel och ... ??Något med dom!xD
60. Kärlek eller Lust?: Kärlek
61. Silver eller guld?: Guld
62. Diamanter eller pärlor: Diamanter
63. Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång
64. Har du någonsin badat naken?: Japp
65. Sover du med gose djur?: neej
66. Har du några piercings?: Ja,  i öronen.
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: Orange,gul vitt och Guld X )
Vilken låt lyssnar du på just nu?  Ingen
ad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 8089
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: något varm ställe ...
71. Vad är det mest romantiska du vet?: JAG VET INTE!
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: håret, ansiktet,personligheten?
73. Favorit sport ?: FOTBOLL ÄÄGEEER!!!<333
74. Vad gör dig glad?: Vänner,Familj,Tokio Hotel och något mer!?
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: Tokio hotels nya Album :D
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: Inget av dem!
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: jag vet inte?:-O
78. Har du vunnit något speciellt pris?: Kanske jag kommer inte ihåg x)
79. Vilka är dina framtidsplaner?: Att leva och att träffa Tokio Hotel och Jenny XD!
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: Jag vene?
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: Båda kanske?
82. Över telefon eller personer emellan?: Personer emellan
83. Kramar eller pussar?: Pussar
84. Vilken låt reflekterar du dig med?: En massa!
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?: Familjen?
86. Har du några fiender?: Ja men säger inte vem!
87. Vad är du mest rädd för?: massa saker!
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd?: Rik
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: HUR FAN SKA JAG VETA DET?:-O
90. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: Mina vänner & familj
91. Har du mött Jul-Tomten?: Han finns inte  xD
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra? Typ asgarva
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: inte så länge sen..<3
94. När känner du dig som vackrast? När jag är sminkad
95. Har du några husdjur?: Två katter,en kanin och Fiskar!
96. Vad har du för E-Mail adress?: Fråga på så får du
97. När var det sist du var ledsen?: Kommer inte ihåg
98. Är du en alkolist?: Nej
99. Väldigt onödig info:  Rör mig inte (bara om du frågar)
100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: njeee hade inte ngt att göra så det gör inte så mkt XD

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0