Gutt:)

                                                                         You will always be in my heart  !<3


Idag blevdet att gå till skolan *SUCK*..Sen blev det "let´s Dance" :P Roligt men fick inte dansa med roliga personer:/
Jag fick dansa med : 1.Adam 2.Charlie 3.Jacob 4.Filip :( Trååååkiiiigt!!! Men iaf....Blir att åka till kören idag:) Igår gjorde jag klart min låt :) Den blev jätte bra :) (tyckte jag xD) Jag ska gå och öva lite på den låten nu..SeS
pussssss!<3

                                                                         














































































































                                                                             Jag Bjuder på den :)

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0