Snööö ;p

Hejsan! Ute är det mycket snö :) Det är roligt att det har kommit. Men nästa vecka skulle det bli mildare och då smälter snön :( Då blir det blask snö på julafton då :/ Iallafall! Imon ska jag kanske vara med Rebecka ju :) Hon skulle fråga idag ;) hennes mamma jobbade sent idag tror jag så hon skulle fråga sen ;) Oj, nu vill jag bara ut i snön! Sen komma in och dricka varm chocklad :) Det är mysigt tycker jag ;) Men nu ska jag gå ner, för jag tror att pappa kom hem nyss. Tidigt han kom idag? Men det är väl bara roligare ;) Men jag skriver senare! Kanske ikväll då eftersom det är kören ikväll! Puss♥


Söööööööööööööööööta Rebecka :)<333333333

Kommentarer
Postat av: Rebecka <3

jag är fuuuuuuuuuuuuul

älskar deeeeeej <33333333333333

2009-12-16 @ 19:37:55
URL: http://beckahilmersson.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0