Godmorgon :)

Godmorgon! Jag vaknade typ nyss ;) Idag ska vi till Kalmar! Ska nog ta med mitt pressentkort då ;) Så får jag se om jag köper något. Jag Jag fick ju två tokio hotel filmer ;p Så måste byta den! Antingen (stavar kanske fel nu) så ska jag byta till en annan tokio hotel film, eller köpa något som kostar så mycket :) Juste Robert skulle med tror jag :) Jag vet inte riktigt men det är ju bra, ifall man behöver kvittot när man byter. Fast han sa att man inte behövde det! För det sitter som en liten lapp där det står "skrivlagret" :) Så man behöver nog inte kvittot ;) Jag kommer att skriva senare ikväll för jag vet inte när vi kommer hem från Kalmar. Men när vi gör det så lovar jag att jag skriver mer! Kanske om vad jag köpt ;) Jag kan väl ta kort på det också :)Men då blir det två inlägg på raken om jag ska lägga ut när Emma och jag tog kort igår ;) Men nu ska jag gå ner och se vad pappa gör för något ;) Puss♥


Ännu en bild från Julafton :)

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0