Edward <3

Hej igen! Nu är filmen slut och våran x-ray är också slut ;) Fick typ dricka upp emmas sista för hon orkade inte? Hur kan man inte orka? ;p Filmen var jätte bra, fast har sett den en massa gånger innan men ;p Imon ska jag träna fotboll och sen är det lucia i kyrkan! Bara för att jag inte har så mycket att skriva om nu så skriver jag min vers som jag ska läsa på lucian imon ;p : Det andra ska lysa för alla jag känner, att vi kan hålla sams och kan leva som vänner. Det tredje ska lysa för alla nationer, att fruktan försvinner och folken försonas ;p Haha den är ju inte precis bra men vadå? Nu ska jag blogga i emmas blogg också :) Jag skriver kanske sen igen! Puss ♥


Snyyyggasst ;D<3


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0