cp internet.

hej alla! Mitt internett har varit lite cp nu så jag har inte kunnat blogga! Men nu ska jag blogga mer när internett funkar ;) Idag så ska vi köpa julgran sa pappa! Vi kan ju inte ha så lång gran så vi får ju typ ha en kort gran ;) Jag tror att vi skulle klä den också ;) det är ju alltid lika roligt! Så fint när man vaknar på morgonen. Då känns det verkligen som jul! Jag har tänkt på en sak! jag har varit dålig med bilder. Inga nya ju! Får väl ta ett par bilder någon dag :) men nu ska jag titta på ett par andra bloggar sen ska jag in på facebook. Jag kan skriva lite mer senare.  Puss♥


osminkad ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka <3

mobbad bild ;P <33

2009-12-19 @ 14:32:12
URL: http://beckahilmersson.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0