Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

Heej!!!! Nu är jag förbannad!!! Cornelia och jag skulle ju ha tänd ett ljus, men idag så sa hon som då ska spela att den var svår! Så nu måste vi BYTA LÅT!!!! Jag är skit arg! Och just idag nu har jag lärt mej den låten! Så jag hade tänkt sjunga idag, men nu måste vi för det första komma på en annan låt, sen ska vi öva på den! Jag har liksom övat jätte mycket på den låten och sen när man väl kan den så ska man inte ha den? Ni kan ju fatta hur arg jag är nu! Ni hade nog också blivit lika förbannade!! Men bara för att jag inte vill vara arg så ska jag skriva om något roligt! Idag ska jag på internturneringen. Det blir väl roligt! Men nu måste jag dra! Men jag skriver mer sen .
Puss ♥



Gjort denna i photoshop ;p

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0