Lääs :)

Nu är jag vaken ;) Lite trött o så :) Men nu ska jag berätta en sak . Igår på fotbollen när det var slut sa vår ledare att hon hade lovat att vår målvakt hanna skulle spela ute nästa match bara mot berga/bockara. Och hon pekade bara ut en som skulle stå och hon pekade på Frida . Sen s sa frida att hon bara ville stå en halvlek . Och då pekade hon på mej så nu ska vi stå varsinn halvlek - Så denna veckan kan inte jag vara med ngn för att det var ju jätte länge sen jag stod i mål så jag måste ju öva öva öva denna vecka ;) Det var bara det jag skulle säga och att jag inte kunde vara med ngn denna vecka. Idag kan jag inte och alla dagar efter tillochmed fredag kan jag inte för då är matchen ;) Så nu vet ni det. Men nu ska jag spela med izza på msn :p Puuusssss<3


Jag :)


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; hehe :D

Vad hittar du på? :)

2009-08-17 @ 10:34:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: TWILIGHT :D <333333333333333333333

2009-08-17 @ 11:28:35
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: victoria

nice nice ! Vill du flja min blogg med bloglovin och ha chansen att vinna ett presentkort på HM värde 500 kr. ?



gör så här.



1. lägg till mig på bloglovin.



2. skicka ett mail till mig om varför just du ska vinna.



3. Länka till mig på din blogg.



4. Vänta och se om du vinner :)

2009-08-17 @ 12:05:09
URL: http://cpsnutt.blogg.se/

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0