Går dagens händelse...

Nu ska jag berätta vad som hände igår¨:) När emma o jag skulle gå hem till emma då gick vi på min framsida. När vi kom till rondellen så kom en bil och han tutade på oss och vinkade.Och vi fortsatte bara att gå .Sen kom en katt rätt över gatan till oss. Det var sune min katt. Så vi fick gå med honom hem för han följer efter oss o då hade han följt med hem till emma . Då gick vi ner för en liten backe.Då kom bilen mot oss.Och han körde jätte jätte snabbt. Då gick emma o jag upp på en grässlätt.Då saktade han ner. Och kollade nog på oss.Emma trodde det var en som vi vet vem det är.. Då blev vi lite rädda o sprang till mej.Då följde mamma med. men sen så såg vi vilken bil det var. Då var det en kompis till Freddy (min kusin) . Men detvar ju ganska långt ifrån och så ser vi ganska lika ut på långt håll. Samma hårfärg o så. Men vi kunde väl inte veta vem han var ? :S Men nu ska jag dra :D Puuuuusssssss<3333


Emma o jag.


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0