Frågestund avslutad,svar på frågor :)

Jo så nu kommer alla svar på frågorna ;)

Svar:

Favoritdjur? Jo det är nog katt :)  *Från Alexandra*

1.Vad tycker du om skolan? Usch fy jag hatar skolan XD *Från Beatrice*
2.Vad vill du bli när du blir stor?Jag vill faktiskt bli artist o fotbollsproffs:)<3*Från Beatrice*
3.Är du data eller tv nörd?hahahaha jag e båda (a' ;P *Från Beatrice*

Vad är det bästa du vet och varför?Jag tkr det bästa är vännerna o Tokio hotel :) Och familj då ;) För dom är bäääst ;D<3
*Från "frida hjärta kevin" *

1.Varför började du blogga?För jag ville skriva ner allt som händer i mitt liv o så ;D<3
2.Vad är det roligaste med att blogga? Det är bara roligt tkr jag o sen så tkr jag att komentarerna är roligast ;D
3.Har du några mål med din blogg?Nej :)
4.Favorit blogg/-ar? Ojj det är typ alla jag läser :) Har ingen favorit precis ;)
5.favorit mat?Tacos läääääätt :D <333
6.Favorit musik? Allt med tokio hotel o göra ;D
7.Vad tror du att du gör om 10 år?ehm jag vet inte? Jag har kanske kille o jobbar och bor någonstans ;)*Dom här frågorna var från Lina*

Det var alla fråååågor ;D <3 Puuss<3


Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0