YippiiixD...

Heej ;) Idag har det varit skola som söööög xD Sen var vi och kollade på ngt med Elvis :P Dom sjöng typ Elvis låtar ;) Sen så skulle jag till badhuset imon men Cornelia men nu blev det inte så för dom kunde plötsligt inte :S Men nu så ska jag med Emma och Bea till badhuset och gissa vad vi ska göra innan!! Vi ska till emmas kusin Andreas och sitta där en timme (pinsamt).. Sen ska vi gå till badhuset med han också och sen ska bea jag och emma bada och sen kommer ju emmas andra kusin som heter Daniel.Så Andreas och Daniel ska bubbla XD PINSAMT säger jag PINSAAAAMT XDXDXDXDXD Men nu så ska jag skriva i min andra blogg puuuussssssssss jag KANSKE skriver senare men det är inte säkert för ska ju se talang sen.Juste jag glömmde skriva att Talang 2009 börjar ikväll :D men puuusss♥




Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0