Yihoo...

Hejsan:D Jag lovade ju att skriva ikväll och vem är det som skriver nu? Jo Linnéa :D Hahaha xD Men just nu lyssnar jag på musik :D <333 Och på den bästa musiken i världen..JO Tokio Hotel :D<3333333333 Fast egentligen just nu Tokio Hotel-Monsoon ♥ Yiihoooo♥ Jag vet inte varför jag är så glad men asså jag bara är det :P xD Hahaha men idag så var det skola som söööög !! -.- Men idag så hade vi musik och jag håller på med en trumma :D <33 Det är en sak som är konstig? Att jag brukar tänka på vad jag ska bli när jag blir stor :D ? Lustigt för liksom jag behöver ju inte tänka på sånt nu för det är ju ett par år innan jag slutar högstadiet :P Men det blir Andra Avenyn ikväll ! YEAAHH :P:) Fan vad det äääägeer :D <333 Det är VÄLDIGT många som kollar på det !  HAHAHA till och med min lärare SIV kollar på det och hon tycker ju såklart att det är jääättte bra osv ! heheheheheh men nu ska jag dra puusssss<33333

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0