Skratt anfall...

Heej ;D Idag så hände det 2 saker med MIG! xD Hahahahaha första var att Siv fick damp på fredrik så hon tog tag i han och puttade han mot mig ALLT VAD HON KUNDE xD Fredrik kommer som ett bowlingklot mot mig och såklart välter mig från stolen och jag ramlade och satte mig på rumpan och fick ett SKRATT ANFALL ett ordentligt och alla tyckte det såg roligt så ALLA skrattade ihjäl sig och jag satt bara där på golvet och höll på att kissa på mig av skratt XD Sen den andra saken hände var att jag hade en flaska jag hade druckit och jag satte på korken när den var slut och kramar om den med knyt näver och poff så small det till en RIKTIG smäll och korken flög iväg och jag skrattade ihjäl mig ! XD Klumpiga mig eller vad? :P Hehehe  det har inte hänt ett skit idag annars :D <3 Men nu ska jag göra en annan sak :D Puusss<333

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0