Torsdag 11/12

Hejsan! Idag hade vi Staffan på morgonen : / Men idag hade vi gympa också :PMen det är inte så roligt för KILLARNA kommer in i vårat omklädningsrum !!!!!!!!!!! Det är inte roligt! Sen när jag skulle hem så såg jag någon i våtat fönster! jag trodde vi hade inbrott så jag var jätte rädd! sen när jag gick in så stod jag bara där och så såg jag en skugga komma då var jag rädd ...sen var det bara mamma :P Så jag var rädd i onödan ;D LÄNGTAR INTE TILL SKOLAN IMON!! vi har matte-PROV det är as jobbigt jag har övat det var så himmla jobbigt !!! Sen har vi Norge tills imon sen längtar jag tills efter skolan imon för då ska jag till mitt kusin-barn på KALAS! :D Men ska dra PUUSS

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0