Tisdag 23/12

Hej hej ! imon är det JULAFTON :D så jävla gutt!Men innan vi öppnar julklapparna så ska jag vara i kyrkan och spela ett jul-spel ! men jag är en JÄTTE tråkig roll! :( jag är ju sista året och då sa vår kör ledare (Margareta) : Jag ska tänka till nu så att dom som går sista året för en "stor" roll och Medelin fick vara Maria och jag ska vara Värdshusvärdet :( ! jag ska bara sjunga en mening sen ska jag stå i kören med en massa små ungar!!! Och Hanna som är näst sista året ska säga jätte mycket och sjunga en hel låt själv!! det är så jävla oretvist ( förlåt för stavningen)! men jag ska gå och klämma på julklapparna under granen! puss hej!

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0