Onsdag 10/12

Hejsvejs! Idag var jag i skolan ..vi hade hemkunskap :) det är så roligt :D Vi gjorde bröd som jag har med mig hem och sen gjorde vi soppa som vi åt där! men soppan var JÄTTE JÄTTE GOOOOD!!!!!:D :D Men ska på kören sen ,vi övar inför Lucia som är på Lördag :/ Medelin , Jag och Hanna ska vara Försångare på VEM ÄR DET SOM DÄR I MÖRKRET GÅR ! Sen har Medelin och jag varit varje år men förra året var det inte så roligt :( För då hade MUS JÄVEL bitit av sladden så att inte en ända mick funkade så vi fick sjunga jätte högt och läsa våra dikter jätte högt!( Snacka om pinsamt) Men jag ska öva på mina läxor :'(  "GRÅÅÅTEEER" PUSSIS KRAMIS <3  

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0