Måndag! Skolan var trist :(

Hejsan! Idag var jag i skolan det är så jä*la  tråkigt!!! Men nästa vecka så har vi vikarie ;D Det ska bli roligt :) Jag längtar till helgen asså ... Men då är det Lucia också :) Men jag har väl inte gjort så mkt idag jag spelade piano :) det är jätte roligt att spela ..Idag fyllde en i min klass år i morgon fyller en annan i min klass år :P Dom fyller år efter varandra ;PJag har kommit hem för en stund sen! Jag står och pratar med kompisar en lång stund !Sen när jag kommer hem ska jag släppa ut mina katter också och ge dom mat först sen ska jag stänga på datan först sen gå in på en massa sidor innan blogg.se :P Men jag skriver mer senare ! Pussis <3






______________________________________________________________________________________________



Hejhej! Jag har ingentingen att göra :( TRÅÅKIGGGT !!! det är ju inte roligt att vara med syrran :P Men jag ska väl titta på tv:n sen! Fast det är väl inte så roligt precis:Djag har övar på min piano läxa lite förut !  Har matte-prov tills på fredag men vi får inte öva på det :S Så det kan ju vara vad som helst !! Men jag ska inte skriva mer nu men jag ska skriva mer imon :) Puuusssheeejjj !! <3<3<3 

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0