LÖRDAG 6/12

Hej på er ! Idag ska jag göra Kåldolamar hos farmor :) Det är inte Roligt men men :P Det är bara jag uppe än :8 det är tråkigt!Emma sa att det var julkalendern idag kvart över nio men det står inte i tidningen :S Men jag ska skriva mer senare!För jag måste dra nu..PUSSIZ  |  KRAMIZ




                                                                                                                                                                                                                                


Hej igen ! Idag ska jag kanske sova över med Emma :) ( Funfun)..Bea är sjuk idag :P Jag hatar henne så det kvittar :D jag och emma har spelat guitar hero :) det är jätte roligt men jag är inte så bra ! Jag var inte hos farmor idag ..Ska  till berga sen ! på julmarknad..det är roligt roligt :D men jag ska dit med emma och hennes Familj men det är roligt ändå :P men nu ska emma visa det längsta hon har skrivit på hennes blogg :D PUSS <3 

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0