Fredag 12/12

Tja Tja! Idag hade vi Matte-prov :( Det är så jobbigt! Sen var vi på Lucia i matsalen :) Det var 3&6 som hade det .Det var tre i 3:an som var möss :P Det såg så roligt ut ;D! ikväll ska jag till mitt kusinbarn Axel som fyller år :) Sen ska jag titta på Idol!Hoppas Kevin Vinner :D Men han kommer att göra det jag är säker på det ! Men jag har två prov tills på Måndag som jag måste öva på : / Jag har Engelska-prov och Norge-prov skriftligt :( :( :( Tyvärr!!! Jag hade Matte-prov idag också (TRÅKIGT)
Jag måste öva på piano också som jag har tills på Måndag :P fast det är roligare att öva på piano än engelska och Norge :( Jag ska sälja bingolotter imon :P Sen efter kanske jag ska vara med Cornelia lite för hon ville vara med mig idag men jag ska ju på Kalas ! så vi kanske ska vara imon!Jag är så JÄVLA TRÖTT NU! Men jag ska öva på piano nu ! PUSS PUSS PUSS KRAM KRAM KRAM !!!

Kommentarer

Skriv en kommentar!:

Ditt fina namn:
Stammis?

Din mail: (Ta det lugnt,publiceras ej!)

Din blogg:

Vad vill du ha sagt? :):

Trackback
RSS 2.0